Wycieczka do Płocka…

image_pdfimage_print

22 maja dzieci z klasy 1a i 1 b pojechały na wycieczkę do Płocka. Uczniowie zwiedzali ogród zoologiczny, pod czujnym okiem przewodnika podziwiały najciekawsze gatunki zwierząt. Oglądały rafę koralową z bujną roślinnością. Z dużym zainteresowaniem słuchały informacji o przeprowadzce tygrysów do innego ogrodu zoologicznego. Jednak największe wrażenie zrobiło na dzieciach MINI ZOO i malutkie zwierzątka, które mogły dotykać, karmić   i głaskać.

Po zakupieniu pamiątek i zjedzeniu pysznych lodów udaliśmy się na rejs statkiem po Wiśle. Kapitan opowiadał  ciekawe historie miasta, które wyróżnia wyjątkowo malownicze położenie na stromej, 52-metrowej skarpie. Mieliśmy możliwość oglądania i podziwiania ciekawej architektury.

Następnie udaliśmy się do Centrum Zabaw „Happy Park” w Stróżewku, spędziliśmy tam miłe i pełne wrażeń popołudnie. Pod okiem opiekunów odbyły się warsztaty chemiczne, wykonywaliśmy wulkany i kule do kąpania, które wzięliśmy do domu. Korzystaliśmy   z atrakcji, których było bardzo dużo: pontony do zjeżdżania, 3-poziomowe labirynty, kulki, zjeżdżalnie, samochody, dmuchańce do skakania….. Tańczyliśmy przy muzyce, był festiwal baniek mydlanych. W trakcie wielu atrakcji wszyscy zjedliśmy obiad, aby mieć siły na dalsze harce.

Ten wyjazd na długo pozostanie w naszych pamięciach. Dzieci wróciły do domu zmęczone, ale pełne radości.